Ez a webhely korlátozottan támogatja az Ön böngészőjét. Javasoljuk, hogy váltson Edge, Chrome, Safari vagy Firefox böngészőre.
Gratulálunk! Megrendelése ingyenes kiszállításra jogosult 15.000 Ft hiányzik az ingyenes szállításhoz

Szerezz 10% kedvezményt első vásárláskor ELSO10

MO-on egyedülálló 90 napos visszaküldés

Használd a BÖGRE10 kuponkódot 10% kedvezményért.

Kosár 0

Gratulálunk! Megrendelése ingyenes kiszállításra jogosult 15.000 Ft forintra vagy az ingyenes szállítástól.
Nincs több megvásárolható termék

Termékek
Párosítsa
Ez egy ajándék?
Részösszeg Ingyenes
A szállítási költséget, az adókat és a kedvezménykódokat a fizetéskor számítjuk ki

Gyakran ismételt kérdések

Termékkel kapcsolatos kérdések

Milyen garancia van a termékekre?

Amennyiben a végleges termék nem felel meg az elvárásaidnak, vagy nem vagy elégedett a minőségével, ne aggódj! Nyugodtan küldd vissza, és mi örömmel elkészítünk számodra egy új terméket teljesen díjmentesen, vagy ha inkább szeretnéd, visszafizetjük a teljes vételárat. Célunk, hogy teljesen elégedett legyél a vásárlásoddal, és mindent megteszünk ennek érdekében!

Használhatóak a bögrék mosogatógépen és mikrohullámúsütőben?

Bögréink bátran használhatóak mind a két gépben, a minták nem fognak kopni, illetve fakulni.

Mosógépben nem fakul meg a törölközőn/párnán lévő ábra?

Bögréink bátran használhatóak mind a két gépben, a minták nem fognak kopni, illetve fakulni.

Rendelés, szállítás, csomagkövetés

Mennyi időt vesz igénybe a gyártás és szállítás?

A termékek gyártása egy munkanap és a szálíltási is további egy munkanap, így a rendelést követően jellemzően 2-3 munkanapon belül megérkezik a rendelésed.

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítás 990F , 15000Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes.

Kérdésem van a rendelésemről, hogyan tudlak elérni titeket?

A hello@bogrebarat.hu emailcímen vagy a +3696969270 telefonszámon hétfőtől péntekig 8:00-16:00-ig.

Hogyan és mikor kapom meg a számlát?

A számlát a termék kiszállításakor küldjük meg a részedre a rendeléskor megadott emailcímre.

Tudom módosítani vagy törölni a rendelésemet?

Igen, ezzel kapcsolatban kérlek keress minket a hello@bogrebarat.hu emacíemen vagy a +3696969270 telefonszámon.

El szeretném állni a rendeléstől, mi a teendőm?

Igen, ezzel kapcsolatban kérlek keress minket a hello@bogrebarat.hu emacíemen vagy a +3696969270 telefonszámon.

Hol tudom nyomonkövetni a rendelésemet?

A rendelésedet az emailben kapott csomagszámmal tudod követni. Választ ki az alábbi oldalt, annak függvényében, hogy milyen szállítási módot választottál a rendelésnél.

MPL esetén:https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

GLS esetén:https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/

Foxpost esetén:https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Packeta esetén:https://tracking.packeta.com/hu_HU/tracking/search

Fizetési lehetőségek

Biztonságos az online fizetés?

Igen, a weboldalon a (simplepay, stipre) rendszere biztosítja számodra a biztonságos online fizetés lehetőségét. A kártyaadataid nem jutnak el hozzánk, azt a fizetési szolgáltató kezeli csak. Ezenfelül az webáruházunk SSL tanusítvánnyal rendelkezik ,ami biztosítja látogatóink adatainak védelmét.

Hogyan tudok fizetni?

Utánvét esetén készpénzben vagy bakkártyával a futárnál. Előrefizetés esetén pedig bankkártyával a weboldalunkon.

Továbbra is kérdésed van? Írj nekünk!

A csillaggal (*) jelzett mezők kitöltése kötelező.